Як компенсувати витрати у зв'язку з перебоями у електропостачанні⁉️⚡️
Ледь нещодавно вся Україна змогла подолати дефіцит потужності в енергосистемі і світло по оселях українців перестали вимикати. Але до цього часу часті перебої (висока/низька напруга при включенні) могли ставати причиною виходу з ладу електроприладів. Як бути в такому випадку та хто компенсує вартість майна?
Що варто робити, якщо Ваш електроприлад вийшов з ладу через перебої з електропостачанням❓
Перше, що варто зробити, це звернутися до оператора системи розподілу електроенергії з письмовою скаргою, в якій вказати дату та час події, що сталася, та майно, яке вийшло з ладу.
До скарги обов'язково потрібно додати:
▪️чек про придбання товару АБО чек про вартість ремонту;
▪️документ, що підтверджує причини завданих збитків.
❗️Останній документ можна отримати шляхом звернення до сервісного центру, який обслуговує відповідний тип товару.
Скарга повинна бути розглянута впродовж 30 днів, після чого, у разі позитивної відповіді, ДТЕК зобов'язана відшкодувати завдані збитки.
Якщо ж компанія доведе, що збитки:
- завдані НЕ з її вини;
- викликані форс-мажорними обставинами;
- завдані з вини споживача.
то така шкода не відшкодовується.
У разі, якщо відповідь на скаргу не задовольнить особу, майно якої постраждало, вона вправі звернутися з позовною заявою до суду.
"Консультація підоготовлена LAW ARMY OF UKRAINE"